Klachtenprocedure Frankvanstrijen.nl
- Indienen van een klacht
Stuur je klacht naar maureen@frankvanstrijen.nl, Boerenbuurt 32 3956RM, Leersum - Ontvangstbevestiging
Binnen 5 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van je klacht. - Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. - Behandeling en reactie
Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht komen we met een voorstel, afhankelijk van de aard van de klacht. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan geven we een indicatie binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten. - Beroep
Ben je het niet eens met ons voorstel? Dan kun je in beroep gaan en zich wenden tot De Geschillencommissie ,Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, www.degeschillencommissie.nl, 070 3105310 . Het oordeel van deze beroepsinstantie is bindend voor Frankvanstrijen.nl - Registratie en bewaartermijn
Alle klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.